Často kladené otázky“ FAQs

Ako môžem kontaktovať MojaCesta?
Môžete nám poslať e-mail na adresu mojacesta.sk@gmail.com, kde vám náš tím zákazníckych služieb rád pomôže s čímkoľvek, čo budete potrebovať.

Posielate do celého sveta?

Áno

Odkiaľ posielate veci?

Posielame ich zo Skladu v Trnave - na Slovensku.

Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Keďže sa snažíme vybavovať objednávky čo najrýchlejšie, o akékoľvek zmeny/zrušenie musíte požiadať do 12 hodín od objednania. Všetky žiadosti po tomto čase budú zamietnuté. 

Aké spôsoby platby akceptujete?

Akceptujeme všetky hlavné kreditné karty (VISA, Mastercard, AMEX, atd.)

Dobierku sa budeme snažiť v blízkej dobe doplniť. 

Vklad na bankový účet sme pre zrýchlenie dopravy a celkového procesu spracovania vylúčili. 

Kedy bude moja objednávka spracovaná?

Všetky objednávky sú spracované a odoslané z nášho skladu. Počas sviatkov a obdobia výpredajov si na spracovanie objednávky počkajte s dodatočným časom. Objednávky vybavujeme od pondelka do piatku. Objednávky budú spracované do 1-2 pracovných dní od dátumu objednávky a odoslané nasledujúci deň po dni spracovania. Upozorňujeme, že cez víkendy alebo sviatky neposielame.

Ako dlho bude trvať, kým dostanem moju objednávku?

Väčšina vecí dôjde do 1-2 pracovných dní, odo dňa spracovania. Niektoré produkty majú doručovaciu dobu 7-14dní. Všetko záleží od váhy, štátu z ktorého sa objednáva a dostupnosti daného produktu.

Vzhľadom na vysoký dopyt môže doručenie objednávky trvať aj 2 týždne. V prípade, že tovar nechodí dlhšiu dobu, neváhajte nás kontaktovať - aby sme mohli urgovať dopravcu. 

Čo ak nedostanem svoju objednávku?

Ak svoju objednávku nedostanete do 30 dní od odoslania, máte nárok na vrátenie celej sumy.

Budú mi účtované clo a dane?

Ceny zobrazené na našej stránke sú už po zdanení v eurách.Tovar posielame zo Slovenska, ktoré je v Európskej únii. Avšak môže sa stať, že po prijatí objednávky môžete byť povinní zaplatiť clá a dane. Záleží z ktorej krajiny objednávate, keďže posielame celosvetovo. Dovozné dane, clá a súvisiace colné poplatky môžu byť účtované, keď vaša objednávka dorazí do konečného miesta určenia, ktoré určí váš miestny colný úrad. Platba týchto poplatkov a daní je vašou zodpovednosťou a nebudeme ich hradiť. Nezodpovedáme za omeškania spôsobené colným oddelením vo vašej krajine. Ďalšie podrobnosti o poplatkoch vám poskytne miestny colný úrad.

Pre špecifické požiadavky v objednávke, stačí otvoriť košík a vypísať: 

V prípade akých koľvek otázok, nás neváhajte kontaktovať.